Dnia 19-23 maja 2018r. klasa I TS, II TL I III TL uczestniczyła w wycieczce dydaktyczno- krajoznawczej do Gdańska, Gdyni i Sopotu. Wyjechaliśmy 19 maja 2018r późnym wieczorem z Leżajska. Dziesięciogodzinna podróż w miłym towarzystwie minęła nam bardzo szybko. Po przyjeździe do Gdyni uczestniczyliśmy we Mszy Świętej celebrowanej m.in. dla młodzieży naszej szkoły. Po wspólnej modlitwie wraz z przewodnikiem udaliśmy sie na zwiedzanie Gdyni, Portu Marynarki Wojennej oraz pożegnaliśmy „Dar Młodzieży” wypływający w podróż dookoła świata. W drugim dniu naszej wycieczki pojechaliśmy do Omegi Gdańsk gdzie z wielkim zainteresowaniem zwiedzaliśmy port morski, obserwowaliśmy załadowywanie kontenerów na największy kontenerowiec jaki wpływa do Polski (trzeci pod względem wielkości na świecie). Po powrocie z Omegi Gdynia udaliśmy sie nad morze. Nazajutrz wyruszyliśmy do Gdańska na m.in. znakomicie oddający niepowtarzalny klimat i charakter ul. Mariacką oraz Bazylikę Mariacką, największą w Europie świątynię wybudowaną z cegły. Zwiedziliśmy najdłuższą Bazylikę w Polsce- Gdańsk Oliwia z organami porównywalnymi do naszego Leżajska. Byliśmy na koncercie organowym. W drodze do Sopotu przewodnik opowiadał nam różne ciekawe historie. Mieliśmy okazję przepłynąć statkiem „Pirat” wzdłuż wybrzeża Sopotu. Wieczór spędziliśmy nad morzem w Sopocie. W ostatni dzień zaskoczeni niespodzianką organizatorów wycieczki pojechaliśmy do Władysławowa, gdzie zjedliśmy pyszny obiad i pożegnaliśmy polskie morze na pięknej plaży. Pogoda nam dopisywała. Po południu z wielkim uśmiechem na twarzy wróciliśmy do Leżajska, skąd odebrali nas rodzice.

Swoimi przeżyciami i wiadomościami podzieliliśmy sie z innymi, sami zaś wzbogaceni zostaliśmy fachową wiedzą i doświadczeniem zawodowym. Wycieczka bardzo nam sie podobała, ponieważ spędziliśmy czas w gronie kolegów i koleżanek a przy okazji dowiedzieliśmy sie wiele ciekawych informacji o Trójmieście i jego okolicy. Mamy nadzieje że kiedyś wybierzemy sie jeszcze na tak wspaniałą podróż. Dziękujemy organizatorom wycieczki oraz Panu Dyrektorowi za finansowe wsparcie naszego wyjazdu.