[cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_text animation_delay=”0″]

Koordynatorzy projektu: Andrzej Makówka, Marta Makówka i Agnieszka Kolano zakończyli oraz rozliczyli projekt: „Wykwalifikowany logistyk i ekonomista – sukces na rynku pracy” o łącznej wartości projektu 792 555,25 zł.

Projekt był realizowany w okresie od 2017-05-01 do: 2019-10-31 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, numer i nazwa Osi priorytetowej: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie: 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.

Wsparciem projektowym zostały objęte 3 grupy:

Technikum Nr 2 w Leżajsku
Nauczyciele kształcenia zawodowego
Uczniowie kształcący się w zawodach technik ekonomista i technik logistyk
Celem głównym projektu był wzrost zdolności do zatrudnienia 160 uczniów Technikum Nr 2 w Leżajsku (w tym 99 kobiet i 61 mężczyzn w zawodach technik logistyk i ekonomista przez poprawę jakości kształcenia dostosowanego do potrzeb rynku pracy oraz wzbogacenia oferty edukacyjnej dla uczniów poprzez realizację celów szczegółowych projektu.

 

Zostały osiągnięte  następujące rezultaty w ramach działań projektowych:

Zad.1. Zdobycie dodatkowych kwalifikacji i kompetencji zawodowych przez nauczycieli kształcenia zawodowego

§  5 nauczycieli zdobyło dodatkowe kwalifikacje do nauczania przedmiotów logistycznych i spedycyjnych (w 100% pokrycie kosztów studiów podyplomowych, kosztów dojazdów i wyżywienia w formie delegacji).

§  3 nauczycieli podniosło kompetencje z zakresu kadr i płac (100% pokrycia kosztów szkolenia i dojazdów w formie delegacji).

Wartość wsparcia w ramach zadania: 34 463,80 zł.

Zad.2. Utworzenie pracowni gospodarki materiałowej i doposażenie pracowni techniki biurowej i środków transportu

Utworzone zostały pracownie:

§  Techniki biurowej (sala nr 46) wyposażona w: 15 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem Office oraz DMS Forms, pomoce dydaktyczne i fachową literaturę do nauki zawodu technik ekonomista.

§  Gospodarki materiałowej (sala nr 57) wyposażona w: 16 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem Office i programem LoMag, 4 drukarki etykiet, 4 czytniki kodów kreskowych, 5 drukarek dokumentów logistycznych, pomoce  dydaktyczne i fachową literaturę do nauki zawodu technik logistyk.

§  Doposażona została pracownia środków transportu (sala nr 37)
w program Cartall Truck, pomoce  dydaktyczne i fachową literaturę do nauki zawodu technik logistyk.

Wartość wsparcia w ramach zadania: 135 979,75 zł.

Zad. 3. Warsztaty prowadzone przez praktyków z branży logistycznej i ekonomicznej

160 uczniów ukończyło warsztaty logistyczne lub ekonomiczne

Zad.4 . Zdobycie dodatkowych uprawnień zawodowych wymaganych przez pracodawców

§  8 logistyków zdobyło prawo jazdy kat. C+E

§  48 logistyków uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych (UDT)

§  55 ekonomistów zdobyło uprawnienia do obsługi kas fiskalnych

Wartość wsparcia w ramach zadania: 110 650,00 zł.

Zad. 5. Świadome wybory na rynku pracy

§  160 uczniów zostało objętych indywidualnym doradztwem zawodowym

§  Zostało opracowanych 160 Indywidualnych Planów Działania

Zad.6. Staże zawodowe

§  160 uczniów odbyło płatne staże zawodowe u pracodawców w wymiarze 150 lub 300 godzin.

Udzielone formy wsparcia: stypendia stażowe, odzież ochronna, zwrot kosztów dojazdów i refundacja wynagrodzenia dla opiekunów stażystów o łącznej wartości 285 480,00 zł.

W projekcie zrealizowane zostały wszystkie działania projektowe oraz osiągnięte wszystkie zakładane wskaźniki rezultatu i produktu.

Koordynator projektu
Andrzej Makówka

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_gallery layout=”gallery” gallery_type=”masonry” gallery_padding=”10″ image_size_gallery=”full” gallery_columns=”4″ gallery_links=”lightbox” animation_delay=”0″]33150|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd1-150×150.jpg,33151|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd2-150×150.jpg,33152|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd3-150×150.jpg,33153|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd4-150×150.jpg,33154|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd5-150×150.jpg,33155|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd6-150×150.jpg,33156|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd7-150×150.jpg,33157|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd8-150×150.jpg,33158|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd9-150×150.jpg,33159|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd10-150×150.jpg,33160|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd11-150×150.jpg,33161|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd12-150×150.jpg,33143|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd13-150×150.jpg,33144|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd14-150×150.jpg,33145|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd15-150×150.jpg,33146|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd16-150×150.jpg,33147|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd17-150×150.jpg,33148|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd18-150×150.jpg,33149|https://zslchrobry.lezajsk.pl/wp-content/uploads/2020/02/Slajd19-150×150.jpg[/cmsmasters_gallery][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]