[cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsmasters_column data_width=”1/1″][cmsmasters_text animation_delay=”0″]

Patrycja Ćwikła z kl. III hp, Aleksandra Rogala z kl. III bp, Bartłomiej Pasiak z III cp oraz Filip Hajder z kl.3hg w II etapie LII OLiJP

Miło nam poinformować, że prace naszych ambitnych uczniów  znalazły uznanie członków komisji oceniającej, dzięki czemu możemy się cieszyć ich awansem  do zawodów II stopnia LII Olimpiady Literatury i Języka Polskiego.

Opiekunem dydaktycznym Patrycji, Bartłomieja i Flipa jest pani Brygida Polańska, a Aleksandry pani Monika Łobodzińska – Zygmunt.

Przygotowania do OLiJP rozpoczęły się już w czerwcu, bo właśnie wtedy Ci młodzi pisarze przeglądali propozycje zagadnień i decydowali o wyborze tematów prac literackich. Patrycja, Aleksandra i Filip wybrali  literaturę i sztukę średniowiecza. Bartek zdecydował się na powieści XIX w. oraz twórczość współczesnych artystów. Po tygodniach przeznaczonych na poszukiwanie i czytanie odpowiedniej literatury, rozpoczął się okres wynajdywania ciekawych rozwiązań. Po wstępnych projektach uczniowie przeszli do wzmożonego pisania poszczególnych rozdziałów, które zostały opatrzone stosownymi tytułami. Na koniec zajęli się opracowaniem bibliografii i wstawieniem odpowiednich przypisów. Pomysłów było wiele, ale umiejętność weryfikacji i wprawne czytelnicze oko pomogły im z sukcesem ukończyć eseje. Trzeba podkreślić, że ich prace zostały wysoko ocenione.

Przed nimi kolejny etap, czyli zagadnienia związane z literaturą i gramatyką.

Trzymamy kciuki!

Brygida Polańska

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]