Wycieczka kl. Ia do Warszawy

W dniach 1-3 czerwca nasza klasa 1a wraz 1d oraz kilkoma osobami z innych klas wybraliśmy się na wycieczkę do naszej Stolicy.

Już rankiem stawiliśmy sie na parkingu by południem dojechać do celu. Zwiedzanie zaczęliśmy od Muzeum M. Currie – Skłodowskiej gdzie wysłuchaliśmy również wykładu o promieniotwórczości.
W dalszej kolejności przejechaliśmy do Łazienek Królewskich, mając czas by podziwiać piękno architektury i krajobrazu. W końcu nadszedł wyczekiwany przez wszystkich czas aby wyjechać na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki a potem chwila wolna w “Złotych Tarasach”.

Kolejnego dnia mieliśmy okazję zwiedzić ogromne Muzeum Powstania Warszawskiego oraz zobaczyć najważniejsze punkty kulturalne i historyczne Naszej stolicy. Na koniec dnia, późnym wieczorem poszliśmy na spektakularny pokaz fontanny multimedialnej, który chyba na każdym wywołał spore wrażenie.

Ostatniego dnia naszej wycieczki po śniadaniu udaliśmy się do Pałacu Jana III Sobieskiego w pięknej dzielnicy Wilanów. W sobotę późną porą zmęczeni, ale w dobrych nastrojach wróciliśmy do Leżajska.
Dziękujemy p. Dariuszowi Półćwiartkowi oraz p. Jackowi Brzuzanowi za zorganizowanie i opiekę podczas wyjazdu.